22 septembrie 2010

din dragoste

La solicitarea cititorilor mei reiau jurnalul. Azi m-am trezit la ora 6.30. L-am sărutat pe P pe vârful nasului, am făcut gimnastica matinală (nu fitness, nu yoga etc.) Am aruncat la coşul cu gunoi toată cafeaua care s-a adunat în casă şi am fiert un ceai de muşeţel... Mi-am suflat nasul după metoda tibetană. Am telefonat-o pe soacră, i-am zis bună dimineaţa, i-am urat o zi bună. Am scris o scrisoare părinţilor în care mi-am cerut scuze pentru toate câte (nu) le-am făcut. Am telefonat-o pe sora şi am întrebat dacă nu vrea să mai stau cu bebiţa... Am scris un mesaj pentru doamna Bulat şi i-am promis că numărul viitor al Clipei am să-l fac cu Dabija, Lari şi Ion Ungureanu. Diseară vom merge la concertul lui Nicolae Glib...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu