29 octombrie 2010

alegerea preşedintelui USM

Ce faună! C E E E F A A A U U U N Ă!!! Dar ce discursuri! Mă refer la cele... naftalinizate!, dar ce-s mai grăim!, vorba lui mvc - unul dintre eroii congresului (erou în cel mai bun sens, fără nicio adiere peiorativă). Pot şi eu să am eroii mei? Aşa cum mi-i alegeam din poveştile din cărţile pentru copii. Ehe! Evenimentul de azi e bun pentru un studiu de caz în psiho-grando-socio-literaro-manie! În cazul scriitorilor totul capătă proporţii, un fel de suprarealism amplificat în dimensiuni: ridicolul e supraridicol, absurdul e absurdul ultim, rânjetul, butaforia, caraghiosul, derizoriul - ehe! Ehe-he! Ce festin! Pot să nu mănânc nimic luna asta
.
"Noi la vârsta voastră scriam despre moşnegi, dar voi despre... nicî!", mi se adresează x.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu