7 noiembrie 2010

Savoy, Romanţă

Am dormit mult şi citit şi mâncat şi dormit şi citit şi dezgustat de cele citite şi m-am scuzat faţă de P că e din cauza... prolapsului cardiac. Şi acum cred asta. Ei şi dacă-l am... P mă iubeşte cum sunt. Seara când a venit de la Publika eram sătulă de toate şi cumva viaţa asta îmi era... Şi iar am pus-o pe seama prolapsului. Slavă domnului că am pe ce/cine da vina. Tăia legume pentru salată când am conectat boxele la volum maxim: Savoy, Romanţă. Şi avea mâinile umede de suc de roşii când a alergat din bucătărie să ne încleştăm palmele şi să ne învârtim prin bibliotecă amintindu-ne de ziua nunţii! Ca şi cum suntem încă în luna de miere.


Coniacul tainic amiroase şi lustrele-n pahare curg...



Stau cocoţată pe blogul lui LIS. Li scrie despre el în Clipa ce vine. Eram sigură că voi renunţa să mai scriu pe blogul ăsta. Mi se întâmpla acum câteva seri când am scurtcircuitat psihologic, după vizita la z. În seara aia am bocit mult şi credeam că voi muri. Dar nu de asta plâgeam. Că voi muri. Dar că lucrurile şi oamenii sunt într-un anume fel. Dar oamenii şi lucrurile n-au nicio vină că sunt cum sunt. Cititul blogurilor altora în seara asta mă animă şi... o iau de la capăt. Ce animăluţ influenţabil, maleabil sunt. Mai în scurt, o boală blogul ăsta. O râie. Am scăpat colanţii violeţi de la balcon în timp ce voiam să-i agăţ la uscare şi s-au oprit ca o flamură în crengile viţei de vie de la balconul vecinul de la etajul 2. Domnul parcă învie când mă vede în faţa uşii rugându-l de... Urc la vecinul de sus să-l rog şi pe ăsta! să nu mai scuipe şi să nu-şi mai scuture mucul de ţigară peste hainele noastre. E nevrotic săracul, dar asta nu înseamnă că tre' să-l suport. P are impresia că toţi moşnegii libidinoşi din blocul ăsta şi de pe aiurea roiesc ca muştele în jurul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu