22 februarie 2011

raţiuni şi motivaţii

La vârf morcovul e mai fraged şi mai dulce, de aceea îl răzuiesc în salată, iar restul îl pun în legume, mi-a explicat P logica sa când l-am întrebat (de ce permanent, dar per-ma-nent face „operaţia” în acelaşi mod).

Nu-mi spăl cizmele în zilele cu ploaie, lapoviţă sau noroi pentru că oricum, imediat ce ies, după câţiva metri, arată ca şi cum nu le-aş fi spălat, i-am explicat la rându-mi logica, văzându-l nedumerit.

Dimineaţa pământul chiar era îngheţat. Fulguia. Iar cizmele mele arătau starea vremii de câteva zile anterioare.

Dimineaţa am alergat la Psihologia limbajului. Nu-mi place să întârzii. Am intrat cu 5 sec. înaintea profului, m-am aşezat şi mi-am tras picioarele sub scaun. Fata alături de care am luat loc era aceeaşi de la cursul Psihologia memoriei - ambele preferăm banca a 4-a din mijloc - un unghi din care prinzi bine atât prezentările în power point cât şi ochii profului. M-a întrebat dacă sunt de la masterat. L-am facut acum trei ani. Frecventez cursurile din plăcere. Vreau să devin... expert! Colega mea şi-a culcat capul pe bancă şi a dormitat toată ora. Din când în când îl ridica pentru a-şi sufla mucii. Am dedus că e virusată.

După-amiază s-a dezgheţat un pic şi mă simţeam mai confortabil. Discrepanţa dintre felul în care arătau cizmele şi cantitatea de noroi dezgheţată era aproape insesizabilă şi faptul ăsta mă consola.

În noapte, când am ieșit de la USM, „zăpada era... cât gardul”. Ne afundam încălțările în albul ăla fluorescent de la lumina becurilor de pe străzi. La intersecția Bernardazzi-Pușkin ne-am aruncat de extaz gențile în aer. În zona asta P și-a petrecut copilăria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu