10 septembrie 2014

Ai văzut un câine în campusul universităţii alergând după o minge şi mi-ai atras atenţia că nu are prieteni. Apoi ai văzut o veveriţă traversând o alee şi la fel, în închipuirea ta, era o veveriţă fără prieteni. Am înţeles că trebuie să te dăm urgent la grădiniţă.

Ţi-a plăcut din prima. Un mic paradis. A doua zi când am venit după tine, Allison ne-a spus că ai pupat-o de câteva ori. Când îţi place ceva foarte mult, sau eşti foarte încântată îmi iei mâna şi mi-o pupi. Ca ieri pe croazieră în golful SF.

Seara m-ai rugat să-ţi spun o poveste despre o libelulă care avea o mamă care nu se supăra. Mi-am amintit că te-am luat cu zburlita de câteva ori ziua pentru că făceai ceva, ori nu doreai să faci altceva, ce mai contează, şi mi-a părut rău. Ce delicat găseşti să mă educi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu