2 mai 2018

Prima zi de grădiniță Alice. Îmi fac emoții. Caut să deslușesc aceeași neliniște pe chipul lor, dar ele aleargă cu caii. Pe al Voicăi îl cheamă Trandafir. Pe al Kirei - Maharaja. Cai imaginari. Îi aleargă în galop pe străzile Bucureștiului. Alergăm cu P din urma lor să ținem pasul cu ele. Când K a exclamat, toată numai zâmbet, „ioz!”, am respirat ușurată. Totul ce e roz, automat în mintea Kirei se asociază cu „bun, minunat, dulce”. Voica intră căutând cu privirea să o revadă pe doamna Lori, doamna Dana și foștii prieteni de acum doi ani. Îi simt palma transpirată în mâna mea, sau poate e transpirația mâinii mele în mâna ei. Curtea mică și colorată ne absoarbe printre copii, regăsiri, revederi, îmbrăţişări.



După grădi V îmi zice că Alice e grădinița ei „preferată”, pentru că aici „nu sunt așa de multe reguli ca la grădința de la Chișinău” și e o grădiniță „mai prietenoasă”. K îmi tot pupă mâna până ajungem la hotel. Iar când K pupă mâna e semn de mulțumire deplină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu