28 aprilie 2012

un bărbat (4)

Există un bărbat. Îndrăgostit. Coace pâine integrală şi se trage zilnic la bară. Din convingere. E suficient să deschidă frigiderul ca să mă înţeleagă. De cele mai multe ori însă, şi fără să vadă câte sticluţe m-am muls peste noapte îmi adulmecă dorul de ducă. De data asta sunt mai multe ca de obicei. E atât de evident că vreau să ies să zburd. Şi slobozenia mea e direct proporţională cu numărul de sticluţe cu lapte. Să le ajungă. Ambilor. În absenţa-mi. După ce se satură fata, mănâncă şi tata, care a prins gustul cafelei cu lapte. Nu a oricărui lapte, ci a acestui autohton, home made, de cea mai înaltă calitate. Câteodată, din exces de zel, îmi storc ţâţele exagerat. Şi atunci udăm cu această licoare florile sau hrănim pisica din bloc. De câteva ori ne-a vizitat vecina de peste perete ca să-mi storc mameloanele direct în ochii ei inflamaţi – m-a convins că e terapeutic. M-am transformat într-o făbricuţă ambulantă de lapte. Din necesitate. Azi acestui bărbat îndrăgostit i-a venit ideea să coacem biscuiţi. Integrali şi cu... lapte, clar lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu