24 mai 2012

experimente

La moment V e la faza lăs-scăpatului suzetei. I se pare amuzant să relaxeze buzele ca aceasta să cadă. Ţipă ca sirena unei ambulanţe dacă în clipele imediat următoare nu i se pune la loc în gură. Şi am stabilit o regulă în casa asta. O dată eu las cartea din mâini şi mă duc să i-o dau, o dată P se scoală din faţa compului ca să i-o. Când P a ieşit în oraş eram pe cale să înnebunesc. Fiind nevoită să fac acelaşi lucru. Iar şi iar. Să-i dau suzeta, să-i dau suzeta, să-i dau suzeta! Şi atunci i-am lipit-o cu scotch.

Degrabă florile din ghiveciuri din apartament vor prinde glas şi-mi vor spune mamă, dacă e să mă gândesc la cât lapte stors şi-a găsit rost întru umezirea pământului lor. Ce-i drept, de prea multă udătură, unui viguros ficus i-au putrezit rădăcinile.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu