8 septembrie 2010

încă un T

până la absolvirea liceului am dormit într-un pat
şi credeam că toată lumea e plină de taţi
ne răsturnam cu bicicleta în arătură
aceste căderi aducătoare de fericire
important e să ne mişcăm înainte spunea
săltându-mă pe rama din faţă să traversăm holdele de porumb
dar mai întâi vor fi coroniţele din vrejuri de cartofi şi siminoc
dar mai întâi va fi strânsul cartofilor cu ochii înţesaţi
de ţărână şi vânt
seara tata va înscena la lumina lămpii de gaz
spectacole de umbre
toate bogăţiile lumii nu sunt la Dumnezeu
ci ascunse în noi, Aurel
dormitorul va deveni o junglă răsărită din mâinile lui
alergânde pe pereţi
şi câteodată-mi va plăcea să-mi fie frică
de acele animăluţe
am să mă desenez mireasă alături de el cu câteva capete mai înaltă
sprijinită de braţul lui ca-ntr-o cârjă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu