7 octombrie 2010

pasiune şi detalii

Nu-mi pot imagina cum e să te căsătoreşti pe "frigălăul" ăsta. Cu nasul în iarnă şi în rochie vaporoasă. Când am ajuns într-un târziu acasă, a trebuit iar să "mă joc" cu redistribuirea invitaţilor la mese: Ion vrea să stea lângă Maria, iar Maria vrea cu Vasea, iar Vasea are două fiice care nu se dezlipesc de el. Cornel vrea cu tinerii la masă, iar Marusea lui vrea cu invitaţii naşilor. Şi tot aşa până mi-am ieşit din balamale: Eu când merg la o nuntă nu înaintez pretenţii cu cine şi la ce masă să stau! Veţi sta unde vă aşez!!! S-a terminat povestea!!! Şi am închis telefonul. Pentru totdeauna. Am vertijuri numai când stau şi mă gândesc de câte ori i-am cuplat, decuplat, adunat, scăzut unul altuia, deplasat de la o masă la alta, că deja... au făcut înconjurul sălii, în varii combinaţii... ca pe o tablă de şah.
.....................................
Mi-a trecut febra musculară şi pot fi mai senină. Tangoul e aproape bun. Tania zice că tre să emanăm mai multă agresivitate, pasiune şi energie sexuală. Am convenit cu P înainte de a începe dansul să ne inducem de fiecare dată starea de rivalitate seductivă: tigrul şi leoaica. Mârâim fioros înainte de a începe să scoatem foc din flecurile pantofilor.
......................................
Mi-am dus pantofii la reparaţie şi cizmarul zice că azi numai doamne fără... frâne au venit la el. Aveam ros cam un cm şi ceva la un toc al pantofului. Şi el s-a mirat, şi eu m-am mirat.
......................................
Intru în baie şi mă dezbrac şi vine ursul la miere. Trage uşa după dânsul când intră. În apartament toate geamurile sunt deschise pentru aerisire. Iar noi inspirăm şi transpirăm de înfocare în baie. Cu uşa închisă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu