21 iunie 2011

exact așa cum s-au întâmplat

Am stabilit că nu vom mai ieși să ne vedem cu perechi care au probleme de relaționare în interiorul cuplului, pentru că venind acasă consumăm o groază de vreme ca să discutăm, să analizăm aceste probleme și umblăm plini de empatie câteva zile din dorința de a le rezolva în locul acelor personaje.

Am pus amestecul pentru chec la copt și când urma să fie gata, mi-am amintit că am uitat de făină. P era indispus... că m-am jucat cu așteptarea lui, de parcă aș fi făcut-o intenționat. Zicea că nu vede nimic pozitiv în uituceala mea decât că voi avea ce scrie pe blog. Până în seară am mai făcut un amestec pentru un alt chec. De data asta cu făină.

Mi-a aruncat la gunoi toți chiloții cu flori, funde și buline. A zis că-mi cumpără alții... pentru femei adevărate. Copilăria a sfârșit. În schimb ne-am jucat de-a bunelul și nepoata. Un fel de idilă în care P îmi sugea colții dinților și gingiile mimând că nu ar avea dinți. După care intra în rol nepoțica, la fel fără dinți... sorbind cele mai tari licori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu