9 noiembrie 2011

să mă învețe cum să fac copii

Am renunțat să mai merg acolo. Ceea ce-mi lipsește nu e nici camaraderia care „aglutina” întâlnirile noastre, nici solidaritatea și înțelegerea care apar între femei aflate în aceeași situație, ci un soi de maternitate mângâietoare (incoloră, inodoră) care plutește în aer într-o încăpere plină de mămici cu burtici. La ultima întrevedere am adus și investigația ecografică și toată lumea a rămas surprinsă. Nu mă credeau că am 22 de săptămâni și eram mândră să le arăt scris negru pe alb. Altele care aveau același termen, arătau ca de 7-8 luni. Dar nu de asta am plecat. Informația pe care ne-o prezentau medicii în cadrul lecțiilor era cea pe care o citisem și răscitisem pe net. Sunt tobă de teorie. I-am întrebat când vom trece la partea... practică și mi-au zâmbit: Vei practica la naștere și după...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu