12 noiembrie 2010

ricoşeuri

Ne-am minunat de fiul lui PS. Molipsişi cumva: Da' noi putem face unul şi mai minunat! Ne-a venit ideea să apelăm la poliţistul de sector, că tot nu face mare lucru..., să vină să ne dea o mână de ajutor la spălatul vaselor, la întinsul la uscare a hainelor spălate etc. Până la urmă, a trebuit să ne desprindem nasurile din computere şi să împărţim frăţeşte lucrul. P m-a lăsat pe mine să aleg ce-mi pofteşte inima să fac. Am polemizat pe marginea meniului de duminică: casă nouă! Am discutat şi am tratat pentru că în casa asta P e... gospodina. Iar eu ştiu ce aş vrea duminică. Şi îl susţin moral şi-i sar în spate când spală pardoseala
.
P zice că îi va strânge bărbăteşte mâna lui A. Vak. cu prima ocazie: Ai scris o carte bună! Încă nu am citit-o, dar ai scris o carte bună! Mulţumesc! Şi va avea dreptate. Pentru că umblu prin apartament ca o mâţă în călduri de primăvară, la fiecare două pagini citite, şi P e... pur şi simplu fericit. Iar eu sunt fericită că mi-au refuzat dosarul (incomplet! ca şi cum) pentru viză germană. Abia acasă mi-am amintit că am nevoie de paşaport să merg la Buc. la Târg la lansarea cărţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu