23 februarie 2012

previziuni

Azi trebuie să nasc. Conform previziunilor unei prietene. I-am spus că azi am o petrecere şi n-am când. O rudă m-a telefonat acum o săptămână cu noaptea-n cap să mă felicite. Mă visase că am născut şi era sigurrră că s-a şi întâmplat. Abia s-a reţinut să nu mă sune chiar la miezul nopţii. O altă prietenă presimte că mi se v-a întâmpla pe 5-6 martie. Un obstetrician crede că Degeţica va veni pe 8 martie. Altul – pe 29 februarie. Ha! Întâmplarea întâmplărilor: am conceput-o de ziua lui Em.G-P şi să se nască de ziua lui MVC. Nici măcar nu-i vorba de MVC, ci de... oamenii ăştia care s-au născut în an bisect şi care zic despre ei că-s norocoşi. Că-s altfel decât ceilalţi. C-au intrat în folclor. Şi-n manualele de matematică: „De câte ori şi-a serbat ziua de naştere bunica Simonei, dacă s-a născut pe 29 februarie 1928?” Abia aştept să văd ce vietate poate ieşi dintr-o combinaţie de mine şi P. Şi dacă e să mă iau după vise, eheee!, sunt deja câteva zile de când mi-am visat burta făcută din învârtite dulci, bine crescute şi rumenite. În noaptea aceea, împreună cu P, ne grăbeam să ieşim dintr-un tunel, şi pe măsură ce înaintam, pereţii tunelului se subţiau devenind tot mai albi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu