8 august 2012

ţâţa

Foi de varză la abur, cu miere şi rachiu. Ceapă coaptă cu unt. Băi cu sare şi sodă de masă. Masaj. Proceduri cu impulsuri magnetice. Am tot luat-o în seamă, am tot încercat să înţeleg cum funcţionează şi să-i intru în voie. Obosită şi plictisită. Sunteţi doi şi nu vă puteţi descurca cu o ţâţă, îl pişc uşor. Şi P se înverşunează să mi-o sugă cum ştie mai bine. N mi-a povestit cum soţul ei s-a îmbătat la saună cu băieţii ca să prindă la curaj şi când i-a supt o dată sfârcul a leşinat de durere făcând pe ea. În schimb a salvat-o din mâinile chirurgului. Pentru totdeauna. Ţâţa aceea nu i-a mai făcut probleme. Nici la al doilea, nici la al treilea copil. P e delicat. O face cu zor, cu spor. Şi cu ochii închişi. În câteva clipe îi închid şi eu. Devin uşoară. Tot mai uşoară. Atât de uşoară încât îmi iau zborul.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu