27 octombrie 2010

pian... electoral

Mi-e greu să-mi imaginez că la Operă, la "Frumoasa din pădurea adormită" de P. Ceaikovski, toate biletele erau deja vândute. "Stalker"-ul lui A. Tarkovski îl am acasă, privit la bis. A rămas muzica clasică, la pian, în duet, cu interpreţi din Rusia şi Belorus. Prima pereche - în agonie, frenetică, fugărindu-se unul pe altul, prinzându-se, agitându-se în prinsoare. A doua, bănuiesc, e un cuplu - armonioasă, cântând la patru mâini, alternanţe contrastante, dar în unison. Apoi a fost Iuta. Merlot şi discuţii, şi discuţii. Dan e agitat. Vorbeşte lucruri incredibile. Am o intuiţie, şi tre să-mi notez detaliul ăsta, ca să mă conving că e adevărat când va veni timpul, RLP şi LR vor fi cele debarcate. Dl ML rosteşte cu propria guriţă lucruri care nu-l pun în valoare: "În campania electorală suntem concurenţi, niciun fel de alianţă, adică duşmani - PLDM-istul calcă pe gâtul PL-istului şi aşa mai departe. Mergem peste oameni... vii!" Dl S era mai viu. Din cauza alcoolului sau că l-au însufleţit cei care-l vor susţine vineri. (P deja a câta oară mă întrerupe pe parcursul acestor însemnări, dar nu am putere să mă enervez. Se înfăţişează gol-goluţ în faţa mea şi insistă să dansăm tangoul pe care l-am dansat la nuntă: Dute măi băiete şi te culcă că-s concentrată. Şi apoi, ai servit şi tu suficient Merlot. Oricum nu pot scrie ceva închegat cu atâta bruiaj.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu