2 mai 2012

jurnal la patru sâni, pardon - mâini

Am făcut obsesie din a-i scoate mucii din nas şi din a-i curăţa partea interioară a labiilor, aceste zone „geografice” dosite care-mi răscolesc din nebuloase instictive atracţia irezistibilă faţă de scorburi şi văgăuni. Nu-i mai tremură mâinile ca la început şi nu se mai face palidă una cu peretele încât să nu o pot distinge. Se holbează curioasă, împreună cu tata, şi mă examinează în detalii. Fără nici o decenţă! Când o văd animată că înmoaie iar beţişorul cu vată în ulei de măsline şi tata începe să-mi fluture cu spor zornăitoarea aceea roşie deasupra capului, în mod sigur că nu scap.  

Mă simt ca un câine în lesă. O lesă de lungimea cam... a 3 ore. Distanţa de la o alăptare la alta. O zbughesc în oraş şi când ţâţele îmi ating indicele de duritate al nucilor de cocos şi încep a-mi umezi sutienul, sunt nevoită să iau urgent drumul spre casă. E semn clar că i s-a făcut foame şi că mă poate descotorosi de senzaţia de a fi grea, umflată şi dureroasă. Sunt gata-gata să fac a ploaie, vorba lui tata, dar cedez în faţa inventivităţii lui. A aşternut în fotoliul meu de maşină câteva tricouri de-ale mamei pe care le-a scos din coşul cu rufe, m-a culcat în el ca-ntr-un uter, la un picior distanţă de biroul la care lucrează – atât cât să ajungă să mă legene, şi s-a aşezat în faţa computerului. Ticăitul tastelor se asemăna întrucâtva cu bătăile inimii ei. M-am ghemuit cu faţa în mirosul hainelor mamei. O absenţă prezentă.

Ce fată frumoasă, am zis ca să leg un capăt de vorbă cu vecina din scara de alături care-şi plimba copilul de câteva luni, îmbrăcat într-un costum roz, într-un cărucior roz. E băiat, s-a grăbit să mă corecteze. Ce băiat cuminte!, a exclamat ea, aplecându-se peste căruţul meu de culoarea jeansului şi văzând-o pe V îmbrăcată într-un body verde cu picăţele galbene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu